»Podpiramo pomoč pri prostovoljnem končanju življenja za osebe, ki so tako zelo bolne, v brezupnem položaju, v terminalni fazi, njihovo življenje se izteka, in ki se pri polni zavesti odločijo, da si želijo te pomoči.«
»Pravica do prostovoljnega končanja življenja je pravica vsakega človeka, da avtonomno odloča o svojem življenju, kar pomeni, da odloča tudi o tem, kako se spopada s trpljenjem in ohranjanjem dostojanstva tudi v zadnjem obdobju svojega življenja.«
»Ljudje se bojijo bolečine, medicina danes s kombinacijo zdravil lahko lajša bolečine. Problem je skrb, ali bodo zmogli, kdo bo za njih skrbel, tukaj nastopi paliativna oskrba. Ko človeku to damo, ne želi več smrti.«
»Pri tej pravici gre za ultimativno pravico do osebnega dostojanstva človeka. Gre za primere, ko so ljudje neozdravljivo bolni, ko so bolečine neizmerne, ko ni zdravil, da bi bolečine lajšali.«
»Radi bi uzakonili pravico za tiste, ki so v stiski, da bodo imeli možnost tudi takšnega končanja življenja. Njihova pravica do tega nikomur ne jemlje kakšne pravice, zato ne vidimo razloga, zakaj bi morali biti proti.«
»To se sliši grozljivo. Skrb za starše in stare starše je tista, ki naredi družbo humano, in 'zakon, ki zastruplja, to zagotovo ni'.«
»Zakon bi lahko za ostarele, bolne in ranljive pomenil prikrit pritisk in bi lahko začeli čutiti možnost ali celo dolžnost, naj sami končajo svoje življenje in s tem 'razbremenijo' svoje bližnje in vse, ki zanje v času ranljivosti skrbijo.«
»Vsak človek, ne glede na njegovo zdravstveno stanje, ohranja svoje dostojanstvo, ki ga varuje pred tem, da bi kdor koli lahko posegel v njegovo življenje.«
»Včasih je bolečina mogoče fizično urejena, ni pa urejena na duhovnem področju, ni urejena v medsebojnih odnosih in takrat človek trpi.«
»Prepričana sem, da bi se ljudje raje odločali za paliativno oskrbo kot za evtanazijo.«
»Finančno stanje v zasebnih šolah nikjer ni tako, da bi se lahko kdo iz tega bogatil. Tu v slovenskem kontekstu ni mogoče delati dobička.«
»Na ministrstvu vztrajamo na mreži javnih šol, saj ni nacije, ki bi v celoti prepuščala svoje ohranjanje, razvoj in napredek zasebnim interesom.«
»Sam rad išče vmesne poti, zato je bil tudi celoten sistem zasebnega in javnega šolstva nastavljen tako, da omogoča logiko 'in in' in ne 'ali ali'.«
»V prihodnje se je treba tako usmeriti predvsem v to, kako graditi naprej, da bo šola pri nas na splošno postala še bolj kakovostna in dostopna.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju